Vem är den där långa rödtotten?
Ja, vem är jag?
 
Felicia Frykman heter jag och bor i Stockholm, men född och uppvuxen på västkusten, i Halmstad.
 
Jag flyttade till huvudstaden 2016 och började plugga till Civilingenjör inom Maskinteknik på Kungliga Tekniska Högskolan, men efter ett och ett halvt år insåg jag att nej, jag vill inte göra detta när jag är utexaminerad och tog klivet på en annan väg för att följa mina passioner, vilka är: Smink, Hår och Skönhet!
 
Jag har precis påbörjat en otroligt spännande utbildning till Makeupartist och Hårstylist och jag har tre intensiva månader framför mig med studier.
Detta är bara början på en riktigt rolig och spännande resa på en ny väg i livet och jag är så taggad på att få dela den med just DIG!
 
VÄLKOMMEN och tack för att just du är här!
 
Kram!
Felicia
 
Instagram: @feliciafrykman
Youtube: Felicia Fabulous
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress